El Mercat de Sants crea una federació per impulsar el comerç de proximitat


El mercat de Sants i sis mercats més de la ciutat han fundat l’Associació de Mercats Municipals de Barcelona, una associació creada per impulsar el comerç de proximitat i en especial els mercats. D’altra banda una de les idees fonamentals de la nova entitat és crear una central de compres per estalviar i així mateix ser més competitius. En total, són un miler els comerciants que a través d’aquests set centres representen un 20% de la facturació dels mercats de la ciutat. Segons els membres de l’associació això crearà una nova imatge unitària dels mercats de Barcelona per ser més competitius amb els nous establiments alimentaris i aconseguir que els mercats siguin un referent de qualitat, i la primera opció dels ciutadans per comprar els aliments. L’Associació de Mercats Municipals de Barcelona demanarà estar dins de l’Institut de Mercats Municipals de Barcelona en representació dels mercats que la integren. Altres cinc mercats de la ciutat han mostrat el seu interès per formar part d’aquesta nova associació.

Compartir: