L’Open Camp demana més implicació de l’Ajuntament amb el parc de l’esport de Montjuïc

Tot i que el nombre de visitants ha augmentat fins les 995.315 persones, el nou parc d'atraccions esportives de Montjuïc, continua sent poc conegut pel públic en general. En els darrers dos anys, l'Open Camp ha aconseguit invertir 14,2 milions d'euros en la reforma dels equipaments i crear 252 llocs de treball.

L’Open Camp demana més implicació de l’Ajuntament amb el parc de l’esport de Montjuïc

El parc de l’esport Open Camp, ubicat a l’anella olímpica de la muntanya de Montjuïc, ha demanat a l’Ajuntament de Barcelona que participi de forma activa i decidida en aquesta iniciativa local, per tal de garantir el seu èxit. “Volem que l’Ajuntament es mulli, que declari o no l’interès comunitari general d’aquest projecte, per orientar tots els seus agents de promoció i de gestió associats en el desenvolupament del parc per fer possible la viabilitat de parc, a promocionar-lo, a anar de la mà, a fer de lideratge públic en aquest projecte”, expressava Paco Medina, director general d’Open Camp, durant una roda de premsa que es va celebrar dijous al matí al mateix parc i que també va comptar amb la presència dels representants dels treballadors.

El seu objectiu és promoure la viabilitat i el desenvolupament del primer Parc Olímpic del món localitzat al nostre districte, amb el seu impuls i potenciació en l’àmbit local, nacional i internacional: “El nostre plantejament és que pugui esdevenir el primer Parc Olímpic del món” explicava Medina.

En els darrers dos anys, l’Open Camp ha aconseguit invertir 14,2 milions d’euros i crear 252 llocs de treball. En aquest sentit, cal destacar que la iniciativa ha complert l’objectiu principal d’invertir més de 7,8 milions d’euros en la millora i modernització dels diferents equipaments i instal·lacions públiques de l’Anella Olímpica de Barcelona, especialment a l’Estadi Olímpic Lluís Companys i al Museu Olímpic. Pel que fa a les visites, 433 associacions i escoles han gaudit del parc, amb 89.600 visites; i s’han venut més de 196.500 entrades.

Tot i que el nombre de visitants ha augmentat fins als 995.315 persones, el nou parc d’atraccions esportives de Montjuïc, continua sent poc conegut pel públic en general. És per això, que aprofitant que es compleixen 25 anys dels Jocs Olímpics del 92, l’Open Camp creu que és una bona ocasió per promoure i desenvolupar el Parc Olímpic de Barcelona, i fer de Barcelona, la ciutat capdavantera i referent internacional en l’àmbit esportiu.

Finalment, doncs, la directiva del parc considera que l’Ajuntament hauria d’aprofitar aquesta oportunitat nascuda a la ciutat, prioritzant, promocionant i portant a l’agenda pública aquest projecte, fomentat en la rehabilitació i reposicionament de l’Anella Olímpica.

rodadepremsaopencampmontjuicjuliolde2017-07

rodadepremsaopencampmontjuicjuliolde2017-01

rodadepremsaopencampmontjuicjuliolde2017-02

rodadepremsaopencampmontjuicjuliolde2017-03

rodadepremsaopencampmontjuicjuliolde2017-04

rodadepremsaopencampmontjuicjuliolde2017-05

rodadepremsaopencampmontjuicjuliolde2017-06

Compartir: