Sopar de Germanor de la Festa Major de la Bordeta 2020
Data/Hora
Date(s) – 05/09/2020
8:00 pm – 11:00 pm
Categories
No Categories
Davant l’emergència sanitària que estem vivint aquest any, les comissions de festes de la Bordeta hem hagut de suspendre els actes de Festa Major als nostres carrers i places. Però ens hem aplegat per fer una festa diferent, unitària i amb totes les condicions de seguretat contra el contagi de la covid-19.
Us convidem al pregó musical que fem divendres 4/09 a les 20 h a la pista de futbol de Can Batlló amb la música dels 80 en directe dels Black & White. Per assistir-hi, cal apuntar-se i descarregar l’entrada gratuïta: https://p.berrly.com/fmbordeta/events/3942 (També es podrà seguir en directe per Sants 3 Ràdio, 103.2FM).
Dissabte 5/09 de 20 a 23 h el sopar de germanor el farem tots plegats, però cadascú a casa seva: per sentir la música i els vostres veïns, connecteu la ràdio (Sants 3 Ràdio – 103.2 FM) i treieu-la al balcó per acompanyar aquest sopar als balcons.
Diumenge 6/09 a les 19 h tornem a aquest mateix recinte per cantar havaneres amb el Grup Montjuïc https://p.berrly.com/fmbordeta/events/3943 (En entrar al recinte, compra el tiquet de consumició per 3 €)