El parc temàtic de l’esport Open Camp de Montjuïc assoleix 4.100 visitants diaris en els 3 primers mesos de funcionament

Més de 300.000 persones ja l'han visitat i el número d’usuaris diaris ha anat augmentant progressivament: el juny la mitjana era de 2.800 persones; el juliol de 4.100; i a l’agost d’unes 5.500 visites diàries.

El parc temàtic de l’esport Open Camp de Montjuïc assoleix 4.100 visitants diaris en els 3 primers mesos de funcionament

El parc temàtic de l’esport Open Camp, ubicat a l’Anella Olímpica de Montjuïc està rebent una mitjana de 4.100 visites diàries en els tres primers mesos d’obertura. Durant aquest període el parc ha obert un total de 80 dies que han servit per testar la
correcta funcionalitat i operativitat del parc, constatar la bona acollida dels usuaris, així com la compatibilitat d’usos amb altres esdeveniments, públics i privats, que es continuen celebrant a l’Anella Olímpica de Barcelona.

Durant els primers tres mesos de funcionament del parc de l’esport, més de 300.000 persones han visitat l’àmplia oferta d’entreteniment que ofereix, integrada per experiències i atraccions esportives, botigues especialitzades i establiments de restauració. El número d’usuaris diaris ha anat augmentant progressivament: el juny la mitjana era de 2.800 persones; el juliol de 4.100; i a l’agost d’unes 5.500 visites diàries.

El rècord es va assolir el passat 10 d’agost amb gairebé 7.000 persones al parc, fet que constata la bona rebuda que han tingut aquesta innovadora oferta lúdica a la ciutat de Barcelona. En aquest sentit, una enquesta elaborada per la consultora multinacional GFK, especialitzada en Customer Experience, confirma l’alt grau de satisfacció dels visitants. Segons les dades, més del 73% dels usuaris es declaren satisfets de l’experiència Open Camp, mentre que només el 4,1% dels enquestats es mostren insatisfets. La nota mitjana de tots els visitants és d’un 8,3 sobre una escala de 10.

Pel que fa als aspectes més ben valorats del parc temàtic de l’esport Open Camp, es destaca el tracte del personal (amb el 95,9% de totes les respostes), la seva professionalitat (89,4%), la neteja del recinte (90,6%), la seguretat (84,7%) i la diversió i entreteniment de les experiències o atraccions del parc (83,5%). Per contra, l’àmbit que genera més descontentament entre els visitants és la senyalització amb un 23% de les respostes.

El 84% dels visitants d’Open Camp afirmen voler tornar al parc mentre que tan sols un 8% assegura no voler-ho. Així mateix, 9 de cada 10 visitants tenen intenció de recomanar la visita a familiars, amics o coneguts. Dels quals, els que ho farien en major mesura seria el grup d’entre 35 i 44 anys (97,14%), seguit de la franja de 25 a 34 anys amb un 93,3%.

D’altra banda, els 80 primers dies d’obertura han servit per confirmar que Open Camp és plenament compatible amb l’activitat regular dels clubs d’hoquei herba del Complex Esportiu Pau Negre i de beisbol al camp Carlos Pérez de Rozas, així com amb l’activitat ordinària del Museu Olímpic i de l’Esport i amb la presència de vianants que continuen passejant pels espais oberts al públic de l’Esplanada Olímpica i voltants. Igualment els concerts de Coldplay i Beyoncé d’aquest estiu a l’Estadi Olímpic han conviscut sense problemes amb el dia a dia del parc de l’esport Open Camp.

Compartir: